دراین مطلب طولانی ونسبتا دلسوزانه اززوایایی متفاوت به حوزه میراث فرهنگی وگردشگری پرداخته شده است .

اینجانب که چندسالی به عنوان کارشناس وکارمند در سازمان کارکرده ام وحضور 4مدیر راتجربه کرده ام از مقالات ومطالبی که از زمان انتصاب مهندس رضایی حداقل در یزد فردا خوانده ام بسیار متعجب شدم .
ظاهرا ایشان تنها به دلیل بومی نبودن ونداشتن قدرت لازم استانی باید هر روزه وارد مسایل حاشیه ای شود.
من به دلایلی سعی نمودم ا دیگر وارد مسایل حوزه میراث فرهنگی نشوم ولی با خواندن این مطلب لازم دانستم این مطالب راخدمتتان عرض نمایم.
به نظر خیلی از دوستداران واقعی ومنصف این حوزه بایستی در جهت پیدا نمودن علل این همه نابسامانی در سیستم مدیریتی سراغی از گذشته چند ساله مدیریتی استان گرفت تا بتوان جواب بسیاری از سوالات را گرفت .
تا کنون موقعیتی جهت خیر مقدم به مدیرجدید نصیب اینجانب نگشته است ولی با حداقل شناخت ایشان به نظر من توانایی های ایشان قطعا باحمایت ما می تواند این حوزه را از خواب چند ساله بیدار کند.
بالاخره انتصاب هر مدیری وابسته به اعتماد یا شناخت فرد یا نهادی می باشد.
با این حال ایشان چندسالی است که در این حوزه فعالیت کرده اند و مدرک تحصیلی شان هم می تواند پشتوانه اقداماتشان قرار گیرد.
من در چند سال گذشته همچنین انتقاداتی را شاهد نبودم .شاید در آن دوره شاهد اتفاق ومعضلی نبودیم یا اینکه خدای ناکرده برخورد های اینگونه امروزی تداعی خط دهی غیر منصفانه به یک مدیر جوان و علاقه مند می باشد.
در مجموع به نظر اینجانب می بایست ضمن جلوگیری از حاشیه سازی فرصت زمانی لازم جهت بروز تحولات وتغییرات سازمانی به ایشان داده شود تا در آینده شرمنده نشویم .خداوند همواره شاهد گفتار وکردار ما خواهد بود.


توضیح یزدفردا :یزدفردا به عنوان یک رسانه وظیفه دارد انتقادات و نظرات جامعه  را انعکاس دهد و بر حسب وظیفه چند روز بعد از معارفه با موبایل ایشان تماس گرفتیم که البته با پیش تماس آقای سیفی مدیر سابق میراث که متاسفانه پاسخ تماس داده نشد و بعدا هم تماسی از طرف ایشان گرفته نشد که بتوانیم نظرات ایشان را انعکاس دهیم .

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا